جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی ایران در فراسوی مرز‌ها انجام می شود

arzقم - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی ایران در فراسوی مرز‌ها و در خاک کشورهایی همچون سوریه، لبنان و عراق صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار کرد: دشمن شکست خورده از هیچ تلاش برای تلافی این شکست فروگذار نمی‌کند.

معاون استاندار قم، ایجاد گروه‌های تروریستی را از برنامه‌های استکبار جهانی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز جنگ با انقلاب اسلامی ایران در فراسوی مرز‌ها و در خاک کشورهایی همچون سوریه، لبنان و عراق صورت می‌گیرد، این عملیات‌ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی و با پول و سرمایه گذاری کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس تأمین و به دست عناصر داعش به نیابت از رژیم صهیونیستی اجرا می‌گردد.

وی با اشاره به رشادت‌های دلیرمردان حماسه ساز و پیروزی ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید با این حماسه‌ها آشنا شوند تا بدانند امنیت امروز میهن اسلامی حاصل چه مشقت‌هایی است.

حجت الاسلام دکتر بنایی خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند تا با پاسداشت هر چه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و راه‌شان را فروزان نگه دارند.

معاون استاندار قم همچنین برنامه‌های هفته دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید با هم افزایی هر چه بیشتر زمینه برگزاری هر چه پرشور‌تر مراسم‌های این هفته را فراهم نماییم.

اجرای بیش از صد ‌برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس

سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت زنده نگه داشتن روزهای درخشان و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: وظیفه داریم آنچه ملت غیور ایران در آن روزهای حساس رقم زدند را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس گفت: بیش از صد ‌برنامه متنوع برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته‌ایم.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
شنبه 15 شهریور 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM