جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حفظ نشاط علمی کشور در گرو پرهیز از نگاه های سیاسی است

009خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر این که نشاط علمی کشور با پرهیز از سیاسی کاری محقق می شود، گفت: اگر خدایی ناکرده نهضت علمی کشور دچار وقفه شود به حرکت درآوردن مجدد آن هزینه های بسیاری را در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه و با بیان این که تعیین نقشه راه کشور و اصلی و فرعی کردن امور بسیار مهم است، گفت: جهت و نقشه راه و چشم انداز علمی کشور تعیین شده است؛ از این رو کسانی که دل در گرو ترقی و تعالی کشور دارند احساس می کنند مسیر پیشرفت روشن است.

وی با بیان این که پایه هر تمدنی علم است، گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب در این سال ها در زمینه پیشرفت علمی نشان دهنده تاثیرگذاری این مساله است و این مساله بدون مراقبت و مداومت دائمی امکان ندارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: روز به روز باید بر سرعت چرخه علمی کشور افزوده شود و اگر خدایی ناکرده این حرکت کند شود به حرکت درآوردن مجدد آن هزینه زیادی را می طلبد و افزون بر این مهم بسیاری از نگاه ها نا امید می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر این که باید نشاط علمی کشور حفظ شود، گفت: دستیابی به علم برای ما یک اصل مهم است و تاکنون هزینه های بسیاری را برای آن پرداخته ایم.

حجت الاسلام دکتر بنایی دستیابی با بیان این که دستیابی به قله های علم باید مساله نخست ما باشد، تصریح کرد: اگر مسائل سیاسی و جناحی موضوعات علمی را تحت الشعاع قرار دهد، روند حرکت علمی کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر بنایی در پایان بر ضرورت عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید و تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه بسیار جامع و کارگشا بود.

خبرگزاری رسا (لینک اصلی)
سه شنبه 16 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM