جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

توجه جدي به تسهيل در حمل و نقل قم // فعالیت در قم بازتاب جهانی دارد + عکس

003خبرگزاري فارس: نماينده مردم قم در مجلس گفت: بحث حمل‌ و نقل قم و ايجاد تسهيلات رفت و آمد ترافيكي براي مردم از اهميت زيادي برخوردار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علي بنايي در مراسم آغاز عمليات اجرايي احداث تقاطع غيرهمسطح ميدان 72 تن، با اشاره به اجراي اين پروژه اظهار داشت: اين پروژه از پروژه‌هايي است كه در سفر مقام معظم رهبري به آن اشاره شد و يكي از نكاتي كه در اين سفر مورد توجه قرار گرفت بحث حمل و نقل قم بود.

نماینده مردم قم ادامه داد: 55 درصد ورود خودروها به شهر از میدان 72 تن است بنابراین احداث این تقاطع غیر همسطح یکی از راهکارهای کاهش بار ترافیکی و روان سازی عبور و مرور در این مرکز است.

وی با بیان اینکه قم از جایگاه بین‌المللی برخوردار است که باید برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد، ادامه داد: این استان در بخش‌های مختلف در سطح ملی و جهانی اثرگذار است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: افراد و مدیرانی که در قم خدمت می‌کنند باید بدانند برای یک جغرافیا کار نمی‌کنند بلکه بازتاب فعالیت آنها در سراسر کشور ظهور و بروز دارد.

وی با بیان اینکه موقعیت قم در تمام کشور تاثیرگذار است، بیان داشت: در برخی از دوره‌ها، بعضی وزارتخانه‌ها محور تحول و کار قرار می‌گیرند و در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی باید برای سال‌ها محور سازندگی قم باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت راه و شهرسازی نقش محوری دارد و باید تمام ارگان‌ها و نهادها برای به ثمر نشستن تلاش‌ها در قم با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی بر احداث تقاطع غیر هم سطح میدان ولی عصر و میدان ارتش تأکید کرد و افزود: اتصال ورودی قم به گرمسار به آزاد راه امیرکبیر و کمربندی قم نیز باید هرچه سریعتر به مرحله اجرا درآید.

قم خاستگاه انقلاب است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: قم خاستگاه انقلاب است و وجود بزرگترین حوزه علمیه و همچنین قطب زیارتی و معنوی بودن این شهر از دلایلی است که مقام معظم رهبری این شهر را بین المللی معرفی کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "خدمت به قم خدمت به آبروی اسلام است" افزود: باید مسائل و مشکلات را اولویت بندی نمود و مصوبات دولت را دقیقاً اجرا کرد و با انجام یک حرکت دفعی تا رسیدن به روال معمول مسائل با جدیت دنبال شود.

وی بر احداث و تکمیل رینگ کنارگذرهای قم تأکید کرد و افزود: رینگ جنوب شرقی از آزاد راه قم - کاشان، رینگ شمال غربی از آزاد راه قم - سلفچگان تا آزاد راه قم - تهران و رینگ شمال شرقی از آزاد راه قم - کاشان تا بزرگراه قم - گرمسار باید هر چه سریعتر احداث شود.

حجت‌الاسلام بنایی گفت: مردم و مراجع نسبت به آبادانی این شهر توجه داشته و از اقدامات مسئولان حمایت می‌کنند.

 

 

 

DSC00720

DSC00723

DSC00727

DSC00729

DSC00734

DSC00737

DSC00743

DSC00747

DSC00751

DSC00754

DSC00764

DSC00766

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM