پنج شنبه, 24 خرداد 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

قدردانی رئيس كنگره محدث قمی از ايكنا

iqnaگروه انديشه: حجت‌الاسلام «بنايی» در پيامی به خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) از انتشار دوهفته‌نامه تخصصی «رايحه»، ويژه محدث قمی، تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين علی بنايی، نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئيس كنگره بزرگداشت محدث قمی(ره)، در پيامی به خبرگزاری ايكنا با اشاره به برگزاری كنگره بزرگداشت شيخ عباس قمی، به مناسبت هفتادمين سالگرد اين محدث شهير، از اين خبرگزاری به جهت آماده‌سازی و چاپ نشريه تخصصی رايحه درباره محدث قمی قدردانی كرد.

رئيس كنگره بزرگداشت محدث قمی(ره)، در طی اين پيام از زحمات و تلاش‌های اين خبرگزاری جهت برگزاری نشست‌های تخصصی محدث قمی در راستای بررسی ابعاد مختلف زندگی و شخصيت شيخ عباس قمی و همچنين چاپ اين رايحه در فرصت بسيار كم تقدير و تشكر كرد.

بنا بر اين گزارش، دوهفته‌نامه تخصصی رايحه با عنوان‌ «محدث قمی؛ محدث نامی» در اين خبرگزاری با برگزاری چندين نشست و گفت‌وگو با حضور حضرات آيات محمد‌علی گرامی، رضا استادی، محمدحسين احمدی فقيه و پژوهشگران ديگر به بررسی اين شخصيت پرداخته بود كه در روز برگزاری اين گنگره در بين مهمانان و اساتيد مدعو توزيع خواهد شد.

يادآور می‌شود، در بخش اول اين رايحه به زندگی‌نامه و سيره علمی حاج شيخ عباس قمی می‌پردازد و در دو بخش بعدی شخصيت و ابعاد علمی و عملی محدث قمی در آيينه نشست‌ها و گفت‌وگو بررسی می‌شود. در بخش پايانی اين رايحه نيز مقالات منتخب ارسالی از كنگره محدث قمی نيز معرفی شده است.

خبرگزاری قرآنی ایران (لینک اصلی)
سه شنبه 9 آذر 1389

 

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM