جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تلاش برای تبدیل قم به برند علمی جهانی

qom2به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين دكتر بنايي معاون سياسي امنيتي استاندار قم در جلسه كميسيون دانشجويي كه در دفتر اين معاونت برگزار شد، بر ارتقاء علمي دانشگاه هاي استان تاكيد كرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار فرمايشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با جايگاه علم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه بايد تلاش كنيم تا زمينه هاي تحقق اين مهم را فراهم نماييم.
وي با بيان اينكه در بسياري از احاديث معصومين عليهم السلام از قم به عنوان پايتخت و محل صدور علم در آخرالزمان نام برده شده است، حركت به سمت علم را شاخصه ي اصلي اين استان عنوان و اضافه كرد:‌ حركت علمي در قم بايد صرفا به مسئله ي علوم ديني اختصاص ندارد و توليد علم در هر زمينه را شامل مي شود.
دكتر بنايي با تاكيد بر تلاش جهت تبديل شدن قم به يك برند جهاني خاطرنشان كرد: اين استان بايد پيش آهنگ و پیشگام در زمینه ی توليد و انتشار همه ی علوم باشد
معاون سياسي امنيتي استاندار ارائه ی رشته های تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی را ناکافی دانست و افزود: مجموعه ی مدیریتی استان جهت ایجاد و افزایش ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها از تمامی ظرفیت های استان استفاده خواهد نمود.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه وارد کردن به نظام مقدس اسلامی بواسطه ی ترویج بدحجابی در فضای حقیقی و مجازی، ضمن تاکید بر اهتمام مسئولان فرهنگی دانشگاه ها در راستای مقابله با این تهاجم خاطرنشان کرد: این مساله باید با کار برنامه ریزی شده ی همراه با جهاد فرهنگی صورت پذیرد.
شایان ذکر است در این جلسه مصوب گردید روسای دانشگاه ها نماینده ای از دانشگاه متبوع خود را جهت ایجاد تعاملات بیش از پیش با استانداری قم معرفی نمایند.

روابط عمومی استانداری قم (لینک اصلی)
چهارشنبه 18 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM