جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

پيشرفت كشور نياز به همدلي قواي سه گانه دارد

http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/05/13/635112370284219557.jpgقم ـ مشاور رييس قوه قضاييه در امور هماهنگي با مجلس گفت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب تاكيد فرمودند پيشرفت كشور نياز به همدلي و همكاري قواي سه گانه دارد.

حجت الاسلام علي بنايي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، با بيان اينكه برخي كه با كينه هاي سياسي به دنبال اختلاف افكني و تشتت آرا هستند بايد اين اقدام خود را كنار بگذارند افزود: بايد اين افراد و جريان ها را به ارشادات رهبر معظم انقلاب ارجاع بدهيم.
وي گفت: ضرورت دارد كه حوادث دوران انتخابات كه احتمالا باعث برخي كدورت ها شده است فراموش شده و همه نيروهاي كشور براي مقابله با تحريم ها و ساير مشكلات كشور بسيج شوند.
بنايي تاكيد كرد: پيشرفت و سعادت كشور نيازمند تلاش همه نيروهاي كشور در سايه تعامل قواي سه گانه كشور است و اگر همگان به اين مهم توجه كنند و نيت خود را براي پيشرفت كشور خالص كنند بايد به رشد و پيشرفت كشور اميدوار بود.
وي داشتن انگيزه معنوي و الهي براي خدمت كارگزاران كشور را مهم دانست و ادامه داد: هم دلي و همكاري قواي سه كانه در كشور در سايه اخلاص براي خدا و كار صادقانه و الهي براي پيشرفت كشور محقق مي شود.
بنايي با اشاره به آغاز بكار دولت يازدهم و تاكيدات رهبري مبني بر حمايت از دولت يازدهم گفت: همه اشخاص و گروه ها در كشور بايد نقش خود در كشور و تعالي آن را درك كرده و به فكر نجات كشور از مشكلات و كاستي ها باشند.

خبرگزاری ایرنا (لینک اصلی)

سه شنبه 29 مرداد 1392

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM