جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

فناوری اطلاعات و اینترنت قم توسعه یابد

internet.jpegقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر قم متعلق به جهان اسلام است و آینده قم جهانی کلید خورده است بر توسعه فناوری اطلاعات و اینترنت در استان تاکید کرد.
 
به گزارش خبرنگار مهر در قم، علی بنایی در مراسم افتتاح ۲۷ پروژه مخابراتی استان قم که در سالن همایش این اداره برگزار شد با اشاره به اینکه قم یک شهر بین المللی می‌باشد و آینده این شهر متعلق به جهان اسلام است اضافه کرد: آینده شهر قم با توجه سفر رهبری به قم جهانی کلید خورده است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و همچنین در راستای جهانی شدن قم باید تلاش کنیم فناوری اطلاعات این شهر را بیشتر از گذشته به جلو پیش ببریم.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات در جهانی شدن قم تاثیر بسزایی دارد تاکید کرد: مخابرات قم در بخش فناوری اطلاعات و اینترنت باید در سرمایه گذاری و فعال سازی این موارد اقدامات لازم را به عمل آورد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قم دارای ظرفیت‌های عظیم و بسیار خوبی است، تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مخابرات یکی از شرکت‌های است که وضع مالی خوبی دارد اظهار داشت: شرکت مخابرات یکی از شرکت‌های است که نیاز و مشکلات مالی چندانی ندارد و تا کنون عملکرد خوبی در سطح استان داشته است و انتظار می‌رود این تلاش و کوشش‌ها نسبت به گذشته بیشتر شود.

بنایی در ادامه افزود: وزارت مخابرات در بحث خصوصی سازی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی پیش قدم بوده است که در کشور نیز سعی شده بدنه دولت لاغر و کار‌ها و بخش‌های مخابرات به بخش‌های خصوصی واگذار شود.

اخلاص نهضت امام خمینی(ره) سبب پیروزی نهضت بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ویژگی معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل (ره) از‌‌ همان ابتدای شروع کار خود توجه ویژه‌ای به خدا در کارهای خود داشتند و همیشه کار را در راه و برای خدا انجام می‌دادند و زندگی و کارهای امام راحل همیشه رنگ و بوی خدایی داشت.

بنایی اضافه کرد: نهضت و کارهای امام راحل (ره) با اخلاص و در راه خدا بود و همین امر نیز سبب پیروزی و فراگیر شدن نهضت ایشان در جهان شد و قیام مردم تونس و مصر به برکت این نهضت می‌باشد.
 
خبرگزاري مهر (لينك اصلي)
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM