جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ضرورت مقابله با قاچاق كالا و ارز جهت تحقق اقتصاد مقاومتي

020به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين دكتر بنايي معاون سياسي امنيتي استاندار قم در جلسه كميسيون برنامه ريزي،‌ هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز كه در دفتر اين معاونت برگزار شد، بر ضرورت مقابله با پديده ‌هاي غيراخلاقي در استان تاكيد كرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به جايگاه ديني و علمي استان قم، حرم كريمه ي اهل بيت (س) را هويت اين شهر عنوان و اضافه كرد: بايد با مقابله ي جدي با ناهنجاريها چهره و شان اين شهر مقدس را حفظ نماييم.
وي با بيان اينكه استان قم بايد ميدان دار تعيين نرخ علم باشد نه تعيين كننده نرخ وام و تصريح كرد: مي بايستي از توسعه ي محل هاي توليد و عرضه دام جلوگيري نموده و با قاچاق آن مقابله شود.
دكتر بنايي با اشاره به محوريت اقتصاد مقاومتي طي سالهاي گذشته و تاييد ديدگاه و شيوه ي اجرايي رئيس جمهور محترم در تحقق اين مهم توسط مقام معظم رهبري مدظلعه العالي خاطرنشان كرد: قاچاق كالا و ارز تضاد صد در صدي با منافع اقتصادي كشور داشته و بايد با آن مقابله كنيم.
معاون سياسي امنيتي استاندار اضافه كرد:‌ مسئولان بايد طوري برخورد كنند تا ريسك قاچاق كالا و ارز بالا رود؛ به طوريكه از عموميت آن كاسته شده و تنها با قاچاقچيان دانه درشت برخورد شود.
وي آموزش افراد درگير با مبارزه با قاچاق كالا و ارز را در مبارزه با اين مسئله بسيار مهم ارزيابي كرد و ابراز اميدواري كرد تا با تامين اعتبار و ايجاد كارگاه هاي آموزشي زمينه ي آگاهي بخشي مستمر به اين افراد ايجاد شود.
دكتر بنايي همچنين همكاري نهادهاي فرهنگي در آگاهي دهي به مردم شريف استان در رابطه با مضرات اقتصادي قاچاق خاطرنشان كرد: صدا و سيماي استان بايد با جديت بيشتري اين مسئله را براي شهروندان قمي تبيين نمايد.

روابط عمومی استانداری قم (لینک اصلی)
دوشنبه 124 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM