جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

بیمارستان 64 تختخوابی نیروگاه قم به 128 تخت ارتقاء یابد

قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار ارتقاء بیمارستان 64 تختخوابی نیروگاه به 128 تخت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پروژه احداث بیمارستان 64 تختخوابی نیروگاه قم در دور دوم سفر ریاست جمهوری مصوب شد ولی به نظر می‌رسد این بیمارستان جوابگوی نیازهای منطقه نباشد و ضرورت دارد به 128 تخت ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: بیشترین حجم جمعیت شهر مقدس قم در منطقه نیروگاه تمرکز دارد و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع محرومیت از این منطقه، مسئولان باید اهتمام بیشتری نسبت به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم این منطقه داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارسال نامه به وزیر بهداشت گفت: در این نامه از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواسته شد که با عنایت به مطالعات فاز اول و احتیاج مبرم منطقه نیروگاه، ضمن موافقت با ارتقاء بیمارستان 64 تختخوابی به 128 تخت، دستور دهد بودجه و اعتبارات لازم در سال جاری تأمین و برای سال‌های بعد در بودجه 91 منظور شود.

کلنگ احداث بیمارستان منطقه نیروگاه روز 24 دی سال 88 توسط دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.

در همین حال رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار مهر‏، از پیگیری تغییر ردیف اعتباری ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: امیدواریم این بیمارستان تا پایان سال 91 یا ابتدای سال 92 وارد چرخه درمان شود.

سید شمس‌الدین حجازی با بیان اینکه عملیات ساخت بیمارستان نیروگاه به سرعت در حال انجام است، بیان داشت: فونداسیون این بیمارستان به گونه‌ای طراحی شده که امکان ارتقای آن به 128 تخت فراهم است.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
چهارشنبه 2 شهریور 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM