جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ضرورت بررسي دلايل ريشه اي اعتياد به مواد مخدر و طلاق

024به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين دكتر بنايي در مراسم توديع و معارفه دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم بر لزوم همكاري همه ي دستگاه ها جهت مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم ضرورت آگاهي رساني به مديران ادارات، مدارس و دانشگاه هاي استان در رابطه با معضلات و خطرات اعتياد به مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد:‌ اين خطرات مي بايستي به عنوان يك چالش مهم به كارمندان، دانش آموزان و دانشجويان و ساير اقشار در معرض آسيب گوشزد شود.
حجت الاسلام والمسلمين دكتر بنايي با اشاره به حساسيت مسئولين انتظامي استان قم در مقابله با قاچاق و مصرف مواد مخدر، خواستار پيگيري و برخورد جدي تر متوليان مبارزه با اين معضل اجتماعي شد و افزود: برنامه هاي گذشته بايد با قوت بيشتري ادامه داشته باشند.
وي مسئله ي طلاق و اعتياد به مواد مخدر را از مهمترين آسيب ها عنوان كرد و خواستار بررسي ريشه اي و پيشگيري از اشاعه ي اين دو معضل بزرگ اجتماعي در قم شد.
در پايان اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين دكتر بنايي ضمن تقدير و تشكر از زحمات آقاي رمضان پناهي،آقاي حسن احمديان را به عنوان سرپرست دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم منصوب نمود.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM