جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

توجه به علم و آموزش، مهم‌ترین گام در گسترش تمدن اسلامی

ketabمعاون استاندار قم با بیان اینکه مهمترین جنبه انقلاب اسلامی تجدید بنای تمدن اسلامی است، گفت: تمدن بدون علم، کتاب و معلم ممکن نیست به جایی برسد و برای رسیدن به قله‌های علمی باید تمام این عناصر به خوبی در کنار هم قرار داد.

به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی در آیین تجلیل از اساتید و مربیان جمعیت هلال احمر استان قم که در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری با حضور جمعی از مسئولین استانی، اساتید و مربیان جمعیت در سالن فرهنگسرای جوان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به روایات اسلامی در خصوص تکریم جایگاه معلم اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء و اولیاء الهی است و هر کس از معلم و استادی مطلبی را آموخت باید در برابر وی کرنش کند.

وی ادامه داد: در روایات مختلف شهر قم را در آخرالزمان شهر علم نامیده‌اند و همه باید تلاش کنیم تا این شهر را به جایگاه اصلی آن در بعد علمی برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مهم‌ترین جنبه انقلاب اسلامی تجدید بنای تمدن اسلامی است گفت: تمدن بدون علم، کتاب و معلم ممکن نیست به جایی برسد و برای رسیدن به قله‌های علمی باید تمام این عناصر به خوبی در کنار هم قرار بگیرند و علم را به منصه ظهور برسانند که در نهایت نیز مجموع این عناصر، تمدن را رقم می‌زنند.

دکتر بنایی خاطرنشان کرد: لازم است که ما به علم توجه کنیم و به درستی دریابیم که نقش دانشگاه‌ها و مراکز علمی و اساتید در این فرآیند چیست. باید اعتماد به نفس داشته باشیم تا به همان نسبت بتوانیم در کشور و در جهان اثرگذار باشیم.

تابناک (لینک اصلی)
جمعه 10 اردیبهشت 1394

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM