جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

وظایف دستگاه‌ها در ارتباط با معضلات اجتماعی باید مشخص شود

023معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه باید وظایف دستگاه‌ها در ارتباط با معضلات اجتماعی باید مشخص شود گفت: باید طی برنامه عملیاتی کوتاه مدت، زمینه کاهش معضل طلاق را تا پایان سال 93 فراهم کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جلسه کارگروه بانوان و خانواده که در دفتر این معاونت برگزار شد، بر ضرورت تلاش جهت تحکیم نهاد خانواده تاکید کرد و افزود: باید با تعیین سرفصل های مصوب و نظارت محتوایی بر آن خانواده‌ها از طریق دبیرخانه کارگروه تحت آموزش قرارگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار شناخت اصل مسئله را در ایجاد انگیزه برای حل آن بسیار مهم دانست و افزود: باید با هم افزایی و تعامل، وظایف هر یک از دستگاه‌ها در ارتباط با معضلات اجتماعی همچون طلاق را تعیین کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت دانشگاه‌های استان در زمینه‌های گوناگون گفت: می‌توانیم با تعیین نیازها و تعریف پروژه‌های تحقیقاتی در بحث پایان نامه‌ها، ضمن درگیر کردن نهاد دانشگاه با مشکلات استان، از این پشتوانه‌ عظیم علمی بهره ببریم و در این راستا مجموعه مشاوران استان در زمینه مباحث مختلف اجتماعی تمام ادارات و دستگاه‌های مرتبط با معضلات اجتماعی از شبکه مشاوران استان در حوزه مباحث خانواده از طریق معاونت پیشگیری دادگستری ساماندهی شوند.

بنایی با بیان اینکه نباید صرفا به کار تحقیقاتی پرداخته شود خاطرنشان کرد: باید طی برنامه عملیاتی کوتاه مدت، زمینه کاهش معضل طلاق را تا پایان سال 93 فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به فعالیت نهادهای غیردولتی در زمینه‌های فرهنگی، کمک این نهادها را در حصول نتیجه بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: باید از این ظرفیت در راستای کاهش معضلات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه توقعات از صدا و سیما در راستای فرهنگ سازی بسیار بالاست خواستار برگزاری جلسات دستگاه‌ها برای تعیین زمینه‌های فعالیت و کمک این نهاد فرهنگ ساز در راستای ارتقاء جایگاه خانواده در استان قم شد.

بنایی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های میراث فرهنگی، ثبت جهانی میراث فرهنگی فاخر ناملموس را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت تلاش برای ثبت چادر به عنوان نماد حجاب ایرانی-اسلامی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
سه شنبه 17 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM