جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

آغاز به كار مدرسه قرآني امام حسن؛توجه به قرآن و قرائت آن در خانواده موجب توجه کودکان به قرآن مي‌شود

006حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي بنايي گفت:آموزش قرآن در خانواده‌ها، از سنين کودکي انس و احترام بيشتر آنان به قرآن کريم را بهدنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمين علي بنايي در مراسم آغاز آموزش قرآن در مدارس قرآني قم، در مدرسه امام حسن مجتبي(ع) گفت: توجه به قرآن و قرائت آن در خانواده‌ها، قطعاً از سوي کودکان هم مورد توجه قرار مي‌گيرد و موجب مأنوس شدن کودکان با کلام وحي مي‌گردد.

عضو مجمع نمايندگان روحاني مجلس در ادامه ضمن تبريك ميلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به دانش‌آموزان، اوليا و مربيان استان افزود: دانش‌آموزان بايد از سنين پيش دبستاني و دبستاني با تعاليم و مفاهيم قرآني آشنا گردند و اين امر باعث انس بيشتر، رشد و کمال آنان در مراحل بالاتر سني مي‌گردد.

بنايي تاكيد كرد: اگر قرآن در خانواده‌ها مورد توجه قرار گيرد و قرائت شود، قطعاً همان احترام و آداب از سوي کودکان نيز مورد توجه قرار مي‌گيرد.

نماينده مردم قم در مجلس با اشاره به ايام دهه كرامت افزود: بهترين عيدي براي اهل قم و اهل ايران دهه كرامت است، چون كه اين دهه فرخنده با ميلاد بانوي کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) آغاز مي‌شود و با تولد برادرش حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) پايان مي‌پذيرد.

وي با اشاره به سفر قريب‌الوقوع رهبر معظم انقلاب به استان قم تصريح کرد: اين سفر، يک عيدي مضاعف و شادي مضاعف است که با استقبال از رهبري، شاهد عشق و علاقه مردم خواهيم بود.

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم (لينك اصلي)
خبرگزاري ايكنا (لينك اصلي)
خبرگزاري فارس (لينك اصلي)
ابنا (لينك اصلي)
حيات (لينك اصلي)
سه شنبه 20 مهر 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM