جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نيازي به داد و فرياد ندارم /طرح شكست‌خورده منوريل به قم تحميل شد

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: بنده در مجلس هشتم بيش از 20 تذكر اساسي و سه نطق پيش از دستور داشتم و نيازي نمي‌بينم براي خودنمايي و رسانه‌اي شدن داد و فرياد راه بيندازم.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي در نشست پرسش و پاسخ دانشجويان پرديس قم دانشگاه تهران با تمجيد از هوشياري و بصيرت دانشجويان قمي گفت: واقعا جاي مباهات دارد كه دانشجويان با دلسوزي و هوشياري نسبت به مسئله مهم و حياتي انتخابات حساسيت و علاقه دارند.
وي با تاكيد بر اينكه در دوران هشت ساله نمايندگي خود هميشه اقشار مختلف مردم مشاور اميني براي او بوده‌اند، بيان داشت: حدود هزار نفر از اقشار مختلف مردم را در قالب‌هاي مختلف علمي و شخصيتي ساماندهي و در قالب اتاق فكرهايي از آنان مشورت مي‌گيريم.
عضو هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينكه از ميان كار عمراني و سياسي، عمران و آبادي شهر قم را ترجيح دادم گفت: با اينكه تجربه سياسي خوبي دارم و از 16 سالگي در جريان انقلاب و تحولات آن بوده‌ام اما خدمت رساني به مردم را به سياست ورزي ترجيح دادم.
حجت‌الاسلام بنايي با اشاره به اينكه مجمع پيروان امام و رهبري در راستاي زنده نگه داشتن انديشه هاي ولايي امام و رهبري شكل گرفت، افزود: در بحبوحه شروع فعاليت‌هاي جناح‌هاي دوم خردادي اين مجمع شكل گرفت و به منطق اصول گرايانه دنبال حفظ ارزش‌هاي اصيل نظام بوده است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه خط سياسي و اخلاقي او مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب است، گفت: كتابي 8 جلدي از مجموع سخنراني‌ها، گفتگوهاي رسانه‌اي و مواضع خود در طول 8 سال نمايندگي منتشر و در آن تمام اصول و مواضع خود را شفاف روشن كرده‌ام.
وي در پاسخ به سئوال دانشجويي كه با اصرار مي‌خواست كه موضع حجت‌الاسلام بنايي را نسبت به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بداند، بيان داشت: موضع من در قبال همه اتفاقات و اشخاص سياسي منطبق با منش رهبري است.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به سئوال يكي ديگر از دانشجويان كه اعتقاد داشت وي در مجلس كم كار و كم فروغ ظاهر شده است، اظهار داشت: بنده در طول مجلس هشتم بيش از 20 تذكر اساسي و سه نطق پيش از دستور داشتم و نيازي نمي‌بينم براي خودنمايي و رسانه‌اي شدن داد و فرياد راه بيندازم.
حجت‌الاسلام بنايي افزود: يك نماينده خوب به جاي داد و قال بايد تمركز كند و ببيند حوزه انتخابيه‌اش چه مشكلاتي دارد و آن را مردانه حل و فصل كند.
وي درباره اين شائبه كه چرا خانه كارگر قم و جامعه اسلامي كارمندان از او حمايت كرده‌اند، گفت: اگر رهبري را قبول داريم و به دنبال جذب حداكثري هستيم نبايد بي‌خود و بي‌جهت از كساني كه به اهليت آنها دست يافته‌ايم برائت كنيم.
حجت‌الاسلام بنايي با انتقاد از ورود بدون مطالعه و تحميلي منوريل به قم افزود: متاسفانه برخي اين طرح شكست خورده در تهران را به مردم قم تحميل كردند و بار مالي بي‌جهت بر دوش ما گذاشتند.
وي با اشاره به اينكه مترو مسئله‌اي واجب‌تر از منوريل در قم است، گفت: متاسفانه قسمتي از بودجه‌اي كه براي مترو در نظر گرفته بوديم را به منوريل كه طرح بدون مطالعه‌اي است اختصاص دادند.
عضو هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سئوال دانشجويي كه فرياد مي‌زد ما هم مخالف منوريل هستيم بايد چه كسي پاسخگو باشد؟ گفت: برويد از احمدي‌نژاد بپرسيد چه كسي منوريل را به دامن مردم قم گذاشت؟
وي با افشاي اين مسئله كه به رهبري نامه نوشتم كه هزار و 400 ميليارد توماني را كه براي عمران قم در نظر گرفتيد را دولت تخصيص نمي‌دهد، بيان داشت: متاسفانه دولت در اجراي طرح‌هاي حاصل از سفر مبارك رهبري كوتاهي كرده و پاسخگو نيست.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM