جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ملت ایران از ۱۲ اسفند یک روز تاریخی خواهند ساخت

entekhabat 3نماینده مردم قم در مجلس گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را نسبت به انتخابات بی‌میل نشان دهد، اما مردم ایران از 12 اسفند یک روز تاریخی خواهند ساخت.

حجت‌الاسلام علی بنایی نماینده قم در مجلس ‌شورای اسلامی درباره فضای انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: مدت‌هاست که رسانه‌های غربی ماهواره‌ها و خبرگزاری‌های وابسته به دولت‌های غربی، علیه جمهوری اسلامی تبلیغات کرده و ابراز می‌کنند که حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی کم‌رنگ خواهد بود.

وی ادامه داد: آنها تصور می‌کنند که ملت ایران از آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) فاصله گرفته است، در حالیکه می‌بینیم در این انتخابات نیز مردم مانند همیشه علاقه دارند در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

نماینده  مردم قم مجلس ‌شورای اسلامی افزود: 12 اسفند روزی تاریخی برای ملت ایران خواهد بود و ملت ایران با حضور پر حماسه خود در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

بنایی یادآور شد: انتخاباتی که ما در پیش داریم، مانند دیگر انتخابات‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و بهترین وسیله برای شرکت مردم در سرنوشتشان خواهد بود. طبق سخن امام خمینی(ره) مجلس در رأس امور است، به همین علت مردم حضور در پای صندوق‌های رأی را برای تعیین نمایندگان این قوه سرنوشت‌ساز یک امر حیاتی می‌دانند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ملاحظه می‌کنید چشم‌های دنیا به ایران دوخته شده و دوست و دشمن مشتاق هستند بدانند مردم در 12 اسفند چگونه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هشتم ادامه داد: مردم ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دست بر نخواهند داشت و با حضور پرشور خود در 12 اسفند دشمن را ناامید خواهند کرد.

بنایی در خاتمه افزود: مردم در راستای جنگی که دشمن آغاز کرده و در دفاع از حقوق هسته‌ای و دیگر حقوقشان در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد تا نشان دهند ملت ایران مغلوب تبلیغات غرب نمی‌شوند.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM