جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حماسه 9 دی پیام روشنی به توطئه های استكبار جهانی بود

http://www.rooznevesht.net/wp-content/uploads/2010/12/0-14.jpgقم ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی پیام روشن ملت ایران در محكوم كردن توطئه‌های استكبار جهانی و فتنه گران داخلی بود.

 

 

حجت الاسلام والمسمین 'علی بنایی' پنجشنبه شب در گفتگو با ایرنا افزود: معاندان نظام اسلامی در فتنه 88 به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه بودند، اما ملت ایران در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی با حركتی پرشور و خودجوش پاسخی كوبنده به این توطئه ها دادند.

وی خاطرنشان كرد: ملت غیور ایران اسلامی كه از اقدامات ضد ارزشی فتنه گران منزجر شده بودند برای دفاع از آرمانهای امام و انقلاب بار دیگر در صحنه حاضر شده به عناصر داخلی و خارجی وابسته به نظام سلطه نشان دادند تا حد جان پای اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی خود ایستاده اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه 9 دی بخوبی نشان داد نظام جمهوری اسلامی همچنان بر دوش آحاد ملت است تصریح كرد: مردم ایران با خلق حماسه جاودان نهم دی بار دیگر هوشمندی، آگاهی و بصیرت خود را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ؛در بخش دیگری از این مصاحبه، مصادره كردن 9 دی به اسم شخص یا گروهی را خیانت دانست و گفت: هیچ فرد یا جریان سیاسی نباید این حركت عظیم مردم كه به متعلق به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است به نام خود مصادره كند.

حجت الاسلام بنایی در پایان خاطرنشان كرد: كسانی نباید بعد از آرام شدن فضای كشور به فكر بهره برداری از حماسه ملی 9 دی باشند و آن را با اهداف فردی مخدوش سازند، زیرا این كار بر روحیه ضد استكباری ملت و اعتماد عمومی مردم تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (لینک اصلی)
پنجشنبه 8 دی 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM