جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ریزش نیروهای انقلاب به صلاح کشور نیست//عقل وتجربه33ساله انقلاب اقتضاء می‌کند شعار حضور حداکثری مردم در انتخابات حفظ شود

entekhabایلنا: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در انتخابات باید به دنبال جذب حداکثری باشیم و از اخلاقی که موجب تخریب و اهانت به دیگران است، خودداری کنیم، گفت: ریزش نیرو‌ها در راه انقلاب و آن هم در آستانه انتخابات اصلا به صلاح کشور و مصلحت ملی ما نیست و موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به شرایط بین المللی، مشارکت حداکثری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی ضرورت بسیار بالایی دارد.

وی افزود: برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات باید فرمایشات مقام معظم رهبری که‌‌ همان جذب حداکثری و دفع حداقلی است به معنای واقعی عملی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید شرایط به گونه‌ای باشد که رأی مردم را به شکل واقعی احساس کنیم و مردم هم احساس کنند که به صورت واقعی در سرنوشت سیاسی کشور اثرگذار هستند و رأیشان اثرگذاری لازم را دارد.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید به دنبال جذب حداکثری باشیم و از اخلاقی که موجب تخریب و اهانت به دیگران است خودداری کنیم، گفت: ریزش نیرو‌ها در راه انقلاب و آن هم در آستانه انتخابات اصلا به صلاح کشور و مصلحت ملی ما نیست و موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

بنایی ادامه داد: عدم مشارکت حداکثری و کم شدن آراء در صحنه انتخابات، برای ما چالش امنیتی ایجاد می‌کند، بنابراین عقل و تجربه ۳۳ساله انقلاب اقتضاء می‌کند که شعار حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات حفظ شود و لازمه این کار هم این است که ما نسبت به کاندیدا‌ها و مردمی که دارای سلایق گوناگونی هستند، زمینه را فراهم کنیم تا مردم بتوانند در صحنه آمده و آرای خودشان را به صندوق بریزند.

وی در پایان گفت: قطعا حضور سلایق گوناگون در انتخابات یکی از عوامل مؤثر در ایجاد مشارکت حداکثری مردم است و موجب استحکام بیشتر نظام خواهد شد، چرا که مردم احساس می‌کنند، کسی هست که سلیقه و خواستشان را مطرح کند.

خبرگزاری ایلنا (لینک اصلی)
چهارشنبه 18 آبان 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM