پنج شنبه, 24 خرداد 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

استان قم متناسب با استانهاي ديگر توسعه نيافته است

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسوولين به استان قم چندان توجه نمي كنند و اين استان متناسب با استانهاي ديگرتوسعه نيافته است
علي بنايي با بيان اينكه مشكل اساسي مردم قم به استان قم بر مي‌گردد، گفت: مشكل اصل استان به نوع نگاه به اين شهر بر مي‌گردد وبايد تلاش شود تا اين نگاه تغيير كند. شهر قم از چند سال قبل به استان تبديل شد، اما متاسفانه سرمايه گذاري لازم از سوي وزارتخانه‌ها در اين استان انجام نشد، به عنوان مثال آموزش عالي قم توسط بخش غير دولتي اداره مي‌شود.

مخبر كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مراجع عظام تقليد از جمله آيت الله مكارم شيرازي و آيت الله اميني نسبت به مشكلات مردم قم تذكر دادند، گفت: اگر شهر قم يك شهر زيارتي و گردشگري است بايد امكانات متناسب با آن در اين شهر فراهم شود در صورتي كه الان اين شهر از امكانات اوليه براي سرويس دهي به زائران محروم است و مردم دركنار خيابانها و رودخانه‌ها اقامت مي‌كنند.

وي با تاكيد بر تقويت سرمايه گذاري در استان قم اظهار داشت: متناسب با رشد جمعيت و زائران، به اين استان توجه نشده وامكانات موجود در آن متناسب با جمعيت اين استان نيست.

بنايي، قم را مركز تشيع جهان اسلامي دانست و خاطر نشان كرد: قم بزرگترين حوزه علميه جهان اسلام است كه از سراسر جهان مراجعه كنند دارد ومسئوولين بايد به آن اهيمت بيشتري بدهند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه براي رفع مشكلات نمايندگان استان به طور مرتب با مسئوولين جلسه خواهند داشت، تصريح كرد: به قم بايد به عنوان يك قطب هفرهنگي كشور توجه گرد و بطور همه جانبه براي فرهنگ كشور ما بايد الگو باشد.

وي ديدار با مردم و برگزاري جلسات با مسئوولين استان ودسته بندي مشكلات مردم و زائران قم را از جمله برنامه‌‌هاي نمايندگان در استان قم دانست و گفت: تلاش مي‌كنيم تا درجهت رفع مشكلات استان گامهاي موثري برداريم.

روزنامه ایمان
سه شنبه 6 مرداد 1383

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM