جمعه, 25 خرداد 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

لازمه توفیق در هدفمندی یارانه‌ها، پایبندی دولت به قانون مصوب مجلس است

yaranehعضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات اصل قانون هدفمندی یارانه‌ها را، مصوب مجلس شورای اسلامی را بی‌نقص و در صورت اجرای صحیح و منطبق بر قانون مفید خواند و گفت: دولت برای توفیق در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها چاره‌ای جز پایبندی به اجرای قانون مصوب مجلس ندارد.

حجةالاسلام والمسلمين علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها در مجلس با کار کارشناسی انجام گرفت و در زمان بررسی آن مجلس با جدیت به برنامه ریزی در خصوص این قانون اقدام کرد و اگر دولت قانون را بر اساس اصل مصوب آن از مجلس اجرا می کرد امروز هرگز با این مشکلات مواجه نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تنها راه توفیق دولت در دست‌یابی به تمامی اهداف قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجرای دقیق قانون مصوب مجلس دانست و افزود:اجرای دقیق و درست این قانون می‌تواند تحول بزرگی در عرصه اقتصادی کشور ما به وجود آورد اما اگر بیش از این برداشت‌های سلیقه‌ای در اجرای قانون دخیل شود، اثرات زیان‌باری برای کشور در انتظار خواهد بود.

بنایی با تاکید بر لزوم پرداخت سهم خانوارها به اندازه مقرر شده و لزوم پرداخت سهم تولید گفت: اگر بخش‌های مختلف این قانون از جمله سهم بخش تولید و سهم خانوارها به اندازه مقرر شده در قانون مصوب مجلس پرداخت شده بود ، دولت با کسری بودجه مواجه نمی‌شد.

وی افزود:سیاست‌گذاری و جهت‌گیری مجلس در تنظیم این قانون به دلیل نگاه کارشناسی بود که در زمان تصویب آن در مجلس وجود داشت به همین دلیل دولت باید توجه بیشتری به اصول مصوب مجلس از خود نشان دهد.

خبرگازي خانه ملت (لينك اصلي)
سه شنبه 29 آذر 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM