جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

مجلس در خصوص مسائل کارگری کوتاه نیامد

karegarقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس گفت: تمام نمایندگان دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از قوانین و مصوباتی که مربوط به مسائل مختلف کارگران بود دفاع می‌کردند و مجلس در این خصوص کوتاه نیامد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی شامگاه دوشنبه در دیدار دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم با وی، با بیان اینکه روز کارگر با امام راحل شناخته شد که فرمودند خدا هم کارگر است، افزود: این شعار در تاریخ ماندگار شد و در مناسبت‌های مختلف که جامعه کارگری حضور دارند این شعار تداعی می‌شود.

وی عنوان کرد: نقش کارگران در انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی روشن، شفاف و تعیین کننده بود و نظام نیز قدردان این قشر است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه مجلس در دوره هفتم و هشتم در زمینه مسائل کارگری کوتاه نیامد افزود: در قوانین و مصوباتی که مسائل مختلف کارگران در میان بود تمام نمایندگان از آن دفاع می‌کردند.

وی افزود: نمایندگان به قانون بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی رأی خوبی داد که این امر نشان دهنده اهتمام نمایندگان به مسائل جامعه کارگری است.

اعتماد به جامعه کارگری به جا و شایسته است

حجت الاسلام بنایی با بیان اینکه مباحث صنفی کارگران نیز باید در دیدار با مسئولان مطرح و از این طریق مسیر مرتفع شدن مشکلات طی شود اضافه کرد: اعتماد به جامعه کارگری به جا و شایسته است و این امر یک حرکت هیجانی و احساسی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکل خانه کارگر در استان قم ضمن اینکه به حقوق کارگری اعتقاد دارد باید در تدوین قوانین و مصوباتی که در مجلس مطرح می‌شود حضور کارشناسانه و فعالی داشته و طرح‌ها و نظرات خود را ارائه کند‌.

وی با بیان اینکه نفع و ضرر قانون خوب به برای همه جامعه است افزود: قانون اگر کارشناسی شده وضع شود همه به آن تمکین می‌کنند و در این خصوص شاهد برخورد‌های سلیقه‌ای نخواهیم بود.

حجت الاسلام بنایی گفت: امروز تحریم‌هایی که علیه ایران از سوی برخی کشورهای غربی صورت می‌گیرد در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد و در حالی دلتمردان برخی از کشور‌ها مورد تحریم قرار می‌گیرند اما در ایران نه تنها دولتمردان بلکه مردم نیز مورد تحریم قرار می‌گیرند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
تابناک (لینک اصلی)
سه شنبه 11 اردیبهشت 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM