جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

معرفی عوامل حادثه 22 بهمن قم مطالبه مردم و علما است/ مجلس ماموریت اش را به خوبی انجام دهد

1مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مامور رسیدگی به حوادث 22 بهمن قم شده است و دستگاه قضا به این پرونده ورود نکرده است، گفت: مجلس باید به مطالبات جامعه و علما نسبت به شناسایی و معرفی عوامل این حادثه پاسخ داده و این ماموریت خود را به خوبی انجام دهد تا از تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

حجت الاسلام بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه 22 بهمن قم گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به وقایع 22 بهمن قم ابراز تاسف و آنرا محکوم و نسبت به اینگونه اعمال تذکر دادند.

نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حادثه 22 بهمن آنقدر سنگین بود که تمام مراجع تقلید نسبت به آن واکنش نشان دادند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه، با بیان اینکه دستگاه قضا هنوز به این پرونده ورود پیدا نکرده است تصریح کرد: با توجه به آنکه بعد از ابن حادثه همه نگاهها به مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این موضوع معطوف شده دستگاه قضا در این قضیه دخالت نکرد و منتظر گزارش مجلس خواهد ماند.

وی با تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی باید در مورد این وظبفه خطیر استقلال خود را حفظ کند، گفت: مجلس باید به مطالبات جامعه و علما نسبت به شناسایی و معرفی عوامل این حادثه پاسخ داده و این ماموریت را به خوبی انجام دهد تا از تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

بنایی، در پایان خاطرنشان کرد: امروز نگاهها به مجلس دوخته شده است و نمایندگان ملت نیز باید با مدیریت درست و با استحکام به انتظار افکار عمومی پاسخ داده و از اقداماتی که در شان مجلس نیست پرهیز کنند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
چهارشنبه 9 مرداد 1392

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM