جمعه, 25 خرداد 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جدیت در پیگیری برای احداث حوزه علمیه در دستجرد

004خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه علمیه در هر منطقه‌ای راه‌اندازی و تاسیس شده منشا خیرات و برکات بوده است و تاسیس حوزه علمیه در دستجرد نیز باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش خلجستان برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز عرفه و همچنین عید سعید قربان اظهار داشت: در همه امور ما باید فعالیت‌های فرهنگی و معنوی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه روز عرفه روز دعا و آمرزش است، بیان کرد: این ایام جزو بهترین حالات و ساعات زندگی انسان محسوب می‌شود و مومنان باید از روز عرفه نهایت استفاده را برای آمرزش گناهان بهره‌مند شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیران استان و استاندار قم برای سرکشی و توجه به بخش‌های استان گفت: این کارها موجب امیدواری و نشاط مردم می‌شود و مردم کارآمدی نظام را از نزدیک لمس می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این سفرها برخی از مشکلات و مسائل با تصمیمات کارشناسی و در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز برطرف می‌شود .

بنایی با بیان اینکه همه این تلاش‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم است، اضافه کرد: باید در مباحث فرهنگی از سوی مسئولان توجه لازم صورت گرفته و یکی از مهمترین بخش‌های فرهنگی در بخش‌ها توجه به امامزادگان است.

وی تاکید کرد: ما هرچه در بقاع متبرکه و امامزادگان سرمایه‌گذاری کنیم به لحاظ مباحث فرهنگی به موفقیت‌های مطلوب دست خواهیم یافت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مسائل فرهنگی، با توجه به نیاز روزافزون حوزه علمیه به تشکیل حوزه‌های اقماری تشکیل و احداث حوزه در منطقه ضروری است.

وی گفت: تجربه نشان می‌دهد که در هرکجا که حوزه علمیه تاسیس شود معنویت نیز در کنار آن در حد مطلوبی شکل می‌گیرد.

بنایی یادآور شد: اگر زمین مناسب برای احداث حوزه اختصاص یابد با مدیر حوزه‌های علمیه مذاکره خواهیم کرد تا همکاری لازم را داشته باشند تا با همکاری همه نسبت به راه‌اندازی حوزه علمیه در بخش اقدام لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در مصرف آب باید صرفه جویی مناسب داشته باشیم و فرهنگسازی در زمینه مصرف آب جدی است، تاکید کرد: باید توجه جامع و کاملی در زمینه فرهنگ سازی در خصوص مصرف آب صورت گیرد.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
پنج شنبه 19 آبان 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM