جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

برخورد سلیقه‌ای با هنر به پای حوزه و دين نوشته نشود

003نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد‌های سلیقه‌ای که با هنر و هنرمند در قم صورت می‌گیرد نباید به پای دین و حوزه‌های علمیه نوشته شود.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علی بنایی عصر دوشنبه در دیدار با هنرمندان و فرهیختگان استان قم در حسینیه شهدا اين شهر گفت: قم ظرفیت بسیار خوبی برای تجلی هنر دارد و هنرمندان قمی می‌توانند وفادار‌ترین نوع هنر را به جامعه هنری ارزانی دهند.

عضو هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه هنرمندان قم در عرصه هنر متعهد کشور ممتازهستند افزود: قم می‌تواند از ظرفیت‌های خود برای اعتلای هنر دینی استفاده کند و برای کشور الگو باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است در سطح استان برخورد‌های گزینشی با قشرهنرمند انجام شود، افزود: این امر به دلیل عدم درک صحیح از رسالت هنر و هنرمند است.

حجت‌الاسلام بنايي ادامه داد: برخورد‌های سلیقه‌ای که با هنر و هنرمند در قم انجام می‌شود، نباید به پای دین و حوزه‌های علمیه نوشته شود چرا که حوزویان و مراجع تقلید به خوبی از ظرفیت این بخش مطلع بوده و پشتیبان هنر اصيل هستند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس افزود: بنده در طول این 8 سال از عمر نمایندگی خود آنچه در توان داشتم برای بخش‌های مختلف استان از جمله بخش هنر به کار بستم که باید شناخت بیشتر مشکلات این حوزه کارگروهی تخصصی در راستای تعالی هنر و هنرمندان در قم تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر به نیروهای بومی استان در بخش‌های مختلف از جمله هنر تکیه کنیم پیشرفت خوبی خواهیم داشت افزد: هنرمندان استان قم از تعهد خوبی برخوردارند و قم برای تجلی هنر اسلامی جایگاه خوبی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قم در عرصه سیاسی توانایی‌ها خود را در سطح ملی نشان داده است و در این انتخابات نیز امیدواریم با حضور گسترده اثر بخشی ملی خود را بار دیگر نشان دهند.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM