جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

با حضور نماینده قم پانزدهمین هفته فیلم و عكس استان قم به كار خود پایان داد

http://www.ido.ir/myhtml/news/1390/m12/139012038051.jpg

پانزدهمین هفته فیلم و عكس استان قم كه توسط انجمن سینمای جوان استان قم و با همكاری حوزه هنری استان قم برپا شده بود با معرفی برگزیدگان استانی در بخش های فیلم كوتاه، عكس و فیلمنامه، که با حضور حجت الاسلام بنایی صورت پذیرفت پایان یافت.

به گزارش خبرنگاران شب گذشته در مراسم اختتامیه ای كه به مناسبت پایان هفته فیلم و عكس برگزار شده بود،  برگزیدگان جوایز خود را از دست مسولان استانی حاضر در جلسه از جمله نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام و المسلمین بنایی و رئیس اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اسماعیلی طبا دریافت كردند.
وی با اشاره به وجود کمبودها و تفاوت انگیزه مدیران استان در زمینه فعالیتهای فرهنگی، شرایط را برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر هنر در استان قم مناسب دانست و تاکید کرد: برای درخشش هنر در استان قم باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فعالیت مهیا شود و با برنامه ریزی دقیق و تقسیم کارها در میان مسئولان و هنرمندان استان و همچنین زمان بندی مشخص و مدون به سمت انجام آن حرکت کرد.
عضو فراکسیون روحانیون با بیان اینکه جوانان قمی در عرصه فرهنگ و ادب خوش درخشیده اند خاطر نشان کرد: هفته فیلم و عکس در استان فرصت خوبی را ایجاد کرد تا استعدادهای هنری جوان قمی شکوفا شود.
نماینده استان قم یادآور شد در راستای تقویت فعالیت های هنری و ارج به علائق هنری جوانان قمی، کانون نویسندگان قم نیز کلاسهای فیلم نامه نویسی و داستان نویسی را در سطح استان برگزار می نماید.
لازم به ذکر است که حوزه هنری استان قم هم‌زمان با پانزدهمین هفته فیلم و عکس استان قم که از تاریخ 24 لغایت 27 بهمن ماه سال 1390 برگزار شد اقدام به برپایی دو کارگاه تخصصی «فیلم نامه نویسی و کارگردانی فیلم کوتاه» و همچنین کارگاه تخصصی «صداگذاری» کرد.

http://www.ido.ir/myhtml/news/1390/m12/139012038051.jpg

http://www.artqom.ir/UserFiles/35/Image/90/khabar/bargozidegan-film&tasvir1.jpg

http://www.artqom.ir/UserFiles/35/Image/90/khabar/bargozidegan-film&tasvir3.jpg

http://www.artqom.ir/UserFiles/35/Image/90/khabar/bargozidegan-film&tasvir4.jpg

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM