جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نمایش فیلم جشنواره ایران زمین در کمیسیون اصل نود

مخبر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شکایات برخی نمایندگان به عنوان شخص حقیقی راجع به جشنواره ی تئاتر ایران زمین در اهواز در کمیسیون اصل نود بررسی شد.
 
علی بنایی افزود: شکایت این نمایندگان از طرز کار وزارتخانه های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. شکایات از وزارت فرهنگ و ارشاد به خاطر فراهم کردن جشنواره ی فاسد و از وزارت کشور به دلیل حضور استاندار در این جشنواره و تشویق و اهدای جوایز بوده است. وی یادآور شد: کمیسیون اصل نود فیلم جشنواره را مشاهده کرد که در این فیلم صحنه های زشت و مستهجن دیده می شود که این صحنه ها قلب ملت را جریحه دار کردند و مردم احساس ناخوشایندی از آن دارند.
 این نماینده ی مجلس ادامه داد: با توجه به این که رییس مجلس بررسی و تحقیق راجع به این جشنواره را به عهدهی کمیسیون فرهنگی گذاشته است، لذا ما نیز برای بررسی نهایی منتظر گزارش کمییون فرهنگی مجلس هستیم، چون کمیسیون اصل نود می تواند اقدامات نظارتی خود را در این باره انجام دهد و اطلاعات تکمیلی آماده شود، چون این کار در کشور سابقه نداشته و آن ها می خواهند با این کار برای کارهای بعدی که به اسم هنر، ابتذال را ترویج می کنند، مقدمه چینی کنند صبح دیروز صورت گرفت: بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مرکز جهانی علوم اسلامی جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوشنبه از مرکز جهانی علوم اسلامی بازدید کردند.
 به نقل از رسا، نمایندگان مجلس به همراه مسوولین مرکز جهانی علوم اسلامی ابتدا از ساختمان آموزش و خوابگاه طلاب خارجی تحت پوشش مدرسه امام خمینی (ره) بازدید کردند و توضیحات لازم از سوی مسئولین آموزش مرکز ارائه شد.
 در ادامه این بازدید نمایندگان با حضور در جلسه تخصصی با مدیریت و کادر آموزشی و علمی مرکز جهانی علوم اسلامی و مدرسه امام خمینی( ره) به تبادل نظر در خصوص همکاری بیشتر مجلس با این مرکز پرداختند.
 
روزنامه اسرار
سه شنبه 24 آذر 1383

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM