یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

دولت برای ایجاد اشتغال شعاری عمل کرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که دولت برای ایجاد اشتغال شعاری عمل کرده است، گفت: دولت بیش از این که به دنبال تحقق وعده‌های داده شده‌ باشد به دنبال آمارسازی است.

علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که موضوع اشتغال نیازمند یک سرمایه‌گذاری عظیم و جدی است، گفت: دولت در این باره وعده های زیادی از جمله ایجاد ۲.۵ میلیون شغل  داده است که هیچ کدام محقق نشده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کاندیداهای مجلس شعارهایی درباره اشتغال به مردم می‌دهند و این حاکی از حساسیت مردم به موضوع اشتغال است.

وی با یادآوری تصویب  قانون بهبود فضای کسب و کار و قانون مشاغل خانگی در مجلس هشتم، تصریح کرد: مجلس هشتم تا حدودی این نیاز جامعه را درک کرد و برای ایجاد اشتغال آسان تلاش‌های فروانی انجام داد.

بنایی با تأکید بر اجرای قانون‌های مصوب مجلس از سوی دولت، تصریح کرد: دولت تحرک ویژه‌ای برای بهبود فضای اشتغال کشور انجام نداده است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم همچنین ازعملکرد شعاری و آمارسازی دولت در بحث ایجاد اشتغال اظهار تاسف کرد.

در همین زمینه، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از جمع‌بندی نهایی پرونده اشتغال ۲.۵ میلیونی و آمادگی برای ارائه به شورای‌عالی اشتغال، تدوین عملکرد بانک‌ها، گزارش عملکرد امسال مشاغل خانگی، شناسایی رشته‌های جدید و افزایش تسهیلات از ۱ به ۵ میلیون تومان خبر داد.

نبود آمار ایجاد اشتغال در سال ۹۰

محمدحسین فروزان‌مهر بدون اشاره به تعداد مشاغل ایجاد شده از ابتدای سال تاکنون در اظهاراتی کلی گفته است که کارهایی  در این بخش انجام پذیرفته و جمع‌بندی‌های کلی نیز کامل انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که در نخستین نشست شورای عالی اشتغال، نتایج و عملکرد دولت اعلام شود.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
سه شنبه 9 اسفند 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM