یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حجت الاسلام بنایی: تولیدکنندگان، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌اند

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1WQJ7mEiGd4o7POdDumHAR4DrtcRHh9UGmtf9tA4i58z1o-cNعضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که تولید کنندگان داخلی تحریم‌ها را همواره به فرصتی برای توسعه تبدیل کرده‌اند، گفت: حضور مهندسان و متخصصان ایرانی در طرح‌ها و اجرایی شدن برنامه‌های کلان اقتصادی کشور به دست متخصصان ایرانی نمونه‌ای از موفقیت‌های ایران پس از تحریم‌های اقتصادی است.

علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از تحریم‌ها برای تضعیف جایگاه نظام استفاده کرده‌اند و خوشبختانه ملت ایران این حربه آنان را به‌خوبی شناسایی کرده و برای مقابله با آن راهکارهای مختلفی را پیش بینی کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر تحریم‌های اقتصادی و فشارهای دشمنان نبود نبوغ و استعدادهای بالقوه مخترعان و متفکران ایرانی اجرایی نمی‌شد.

وی با یادآوری این جمله از حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند باید تحریم‌ها را دور بزنیم تا به رشد اقتصادی برسیم، ادامه داد: راه‌های فراوانی برای تبدیل تحریم‌ها به فرصت وجود دارد و بخش تولید کشور توانسته است تحریم‌ها علیه خود را همواره به فرصت تبدیل کند.

بنایی حضور مهندسان و متخصصان ایرانی در طرح‌ها و اجرایی شدن برنامه‌های کلان اقتصادی کشور به دست متخصصان ایرانی را، نمونه‌ای از موفقیت‌های ایران پس از تحریم‌های اقتصادی برشمرد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم یادآور شد: دشمن با سلاح ناکارآمد تحریم درصدد زمین زدن ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است اما این هدف خصمانه، با جهاد اقتصادی مسئولان و مردم ناکام می‌ماند و ملت بزرگ ایران، با امید سرشار به آینده، به جایگاه شایسته خود دست خواهند یافت.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
دوشنبه 25 مهر 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM