جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

انتقال آب از سرشاخه‌های دز قم را از جیره بندی نجات داد

imagesقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحله نخست طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم به منظور جبران کمبود آب در استان در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی بنایی در نشستی که با حضور مدیران عامل آب و آبفای استان و به منظور بررسی وضعیت آب قم برگزار شد، افزایش ناگهانی مصرف آب طی روزهای اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه امسال با ورود آب سرشاخه‌های دز مشکل کمیت نداریم و در واقع قم از کمبود شدید آب و جیره‌بندی در سال ۹۰ نجات یافت.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای رسیدن آب سرشاخه‌های دز به قم ابراز داشت: رسیدن این آب شیرین و گوارا از آرزوی‌های بزرگ مردم قم بود که پس از سال‌ها محقق شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قم به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در سال گذشته مبنی بر کمبود شدید آب در سال ۹۰ اشاره و کرد: به همین سبب با پیگیری‌های مسئولان آب استان و عنایت ویژه مقام معظم رهبری و همت دولت، طرح فوری و اضطراری رساندن آب سرشاخه‌های دز به قم در سال گذشته به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت و از ابتدای امسال آب شیرین و گوارای سرشاخه‌های دز به قم رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه مرحله فوری و اضطراری طرح آبرسانی به قم به منظور جبران کمبود آب در استان اجرا شد، اظهار داشت: باید با همت و تلاش مضاعف و با جدیت و همکاری همه مسئولان، طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم طبق برنامه‌زمان بندی سال آینده به پایان برسد و مشکل کمیت و کیفیت آب قم به طور کامل برطرف شود.

وی تاکید کرد: البته باید تلاش کنیم تا مجریان و پیمانکاران این پروژه با جدیت کار را دنبال کنند و احساس نکنند با افتتاح فاز نخست، کار پایان یافته است.

بنایی با اشاره به شور و نشاط غیر قابل وصف مردم پس از رسیدن آب شیرین قم بیان کرد: باید قدر این نعمت الهی که با سختی فراوان و هزینه‌های هنگفت به قم رسیده است بدانیم و ضمن صرفه‌جویی در مصرف، از مصرف بی‌رویه و غیرضروری آب پرهیز کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین بیان کرد: بایستی با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه، در آگاهی هر چه بیشتر مردم بکوشیم.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
جام جم آنلاین (لینک اصلی)
خبرگزاری آنا (لینک اصلی)
شادزیست (لینک اصلی)
خبرگزاری برنا (لینک اصلی)
خبرگزاری دانشجو (لینک اصلی)
شنبه 21 خرداد 1390




 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM