جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

رفع مشكل آب شرب قم مورد تاكيد مقام معظم رهبري است + عكس

خبرگزاري فارس: نماينده مردم قم در مجلس آبرساني به شهر مقدس قم را دغدغه مسئولان نظام به ويژه مقام معظم رهبري دانست و گفت: به حمدالله قم طي 10 سال گذشته در بحث آبرساني و ايجاد شبكه‌هاي آب و فاضلاب از رشد چشمگيري برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام علي بنايي در حاشيه بازديد از غرفه شركت آب و فاضلاب استان قم در نمايشگاه جلوه‌هاي همت و تلاش، مسئله آب را از مهم‌ترين دغدغه‌هاي شهر قم دانست و اظهار داشت: بر همين اساس بحث آبرساني به شهر كريمه اهل‌بيت (س) همواره از مهم‌ترين دغدغه مسئولان نظام به ويژه مقام معظم رهبري بوده است.

وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري به رفع مشكل آب شرب قم اظهار داشت: با دستورات رهبر معظم انقلاب بحث آبرساني به قم در راس برنامه‌ها قرار گرفته و در اين زمينه تاكنون اقدامات خوبي نيز انجام شده است.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: به حمدالله طي 10 سال گذشته در بحث آبرساني و ايجاد شبكه‌هاي آب و فاضلاب در قم اقدامات و سرمايه گذاري‌هاي خوبي صورت گرفته است و به نظر مي‌رسد ضريب بهره‌مندي قم از نظر آب و فاضلاب از بقيه بخش‌ها بيشتر است.

وي با قدرداني از تلاش‌هاي صورت گرفته در بخش آب و فاضلاب در قم اظهار داشت: مسئولان آب و فاضلاب توانسته‌اند طي سال‌هاي گذشته اعتبارات خوبي را براي توسعه شبكه‌هاي آب و فاضلاب جذب كنند و با همت و تلاش مضاعف دغدغه‌هاي مردم را در زمينه تامين آب به حداقل برسانند.

بنايي با اشاره به بحران خشكسالي امسال تصريح كرد: امسال نيز با وجود بحران كم ‌آبي در استان مسئولان آب استان توانستند با مديريت صحيح و اقدامات فني و مهندسي و فرهنگ‌سازي تا حد زيادي بر مشكلات ناشي از اين بحران فائق آيند.

وي در پايان تاكيد كرد: اميدواريم هر چه زودتر پروژه عظيم انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم كه مورد توجه رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهور نيز قرار دارد هر چه زودتر به پايان برسد و اين آب گوارا كام مردم قم را شيرين كند.

 

خبرگزاري فارس (لينك اصلي)
خبرگزاري مهر (لينك اصلي)
19 دي آنلاين (لينك اصلي)
سايت خبري وزارت نيرو (لينك اصلي)
يكشنبه 2 آبان 1389

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM