جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

انرژی هسته‌ای در ایران رنگ و بوی بومی گرفته

hastehمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تحریم‌هایی که دشمنان علیه ایران اسلامی روا داشتند، ابراز داشت: انرژی هسته‌ای در ایران رنگ و بوی بومی گرفته و با خون ملت ایران درآمیخته و دشمن نمی‌تواند ما را از غنی‌سازی انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز منصرف کند.

به گزارش عرش نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی در حاشیه افتتاح دومین جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه علمی کاربردی استان قم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ورزش در ایران اسلامی نماد فتوت و جوانمردی است.

وی با بیان اینکه جوانان از دیرباز در ایران راه و رسم جوانمردی و دستگیری از مظلوم را در تاریخ به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: پیش از این عیاران که جوانانی ورزشکار بودند با جوانمردی به مردم جامعه خدمت می‌کردند.

وی ابراز داشت: ورزشکاران ایرانی همواره با استعانت از ائمه اطهار خود را برای نبرد با رقیب در میدان آماده می‌کردند و بیش از پیش به حضرت علی (ع) ارادت داشتند و از رفتار آن حضرت الگو می‌گرفتند.

بنایی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ اشاره کرد و بیان داشت: ۳۵ سال پیش در چنین روزهایی جوانانی با اخلاق عیاری، سقوط حکومت شاهنشاهی را رقم زدند.

وی با اشاره به نقش جوانان ایرانی در انقلاب اسلامی بیان کرد: این جوانان با روحانیون یک صدا شدند و حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند.

وی تصریح کرد: انرژی هسته‌ای را جوانانی به ملت ایران هدیه کردند که پدرانشان درخت انقلاب را آبیاری کرده‌اند و امروز آنان با بالا رفتن از پله‌های ترقی در علم و دانش راهی روشن را در آینده برای ایران اسلامی ترسیم می‌کنند.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM