Logo

گزارش عملكرد دفتر ارتباطات مردمی

دوشنبه , 01 اسفند 1390 , 13:42

http://www.banaee.ir/images/phocagallery/Public_meetings/02/thumbs/phoca_thumb_l_Public_meetings_14.jpgبا الهام از كلام شهید بهشتی(ره) از خدا می خواهم كه همچنان ما را بر صراط مستقیمِ «‌شیفتگان خدمت نه تشنگان قدرت» پایدار بدارد و در پیمودن این راه و در مواجهه با بهتان ها و تهمت ها یاری فرماید.

1. پی گیری مشكلات مردمی استان قم از دستگاه های اجرایی.
2. پاسخگویی حضوری، دفتری و كتبی به بیش از 25250 مورد به مردم.
3. ثبت نامه های صادره و وارده، 17100 فقره به منظور رفع مشكلات مردمی و استانی.
4. برگزاری جلسه با افراد و مجامع در رابطه با مشكلات مردم و استان (بیش از 1800 مورد).
5. بازدید نماینده از پروژه های عمرانی، مراكز اداری، اماكن عمومی و روستایی (بیش از 1470 مورد).
6. حضور و شركت فعال در مراسم های مردمی.
7. پی گیری و حل مشکلات اقشار كم درآمد، مؤسسات خیریه و درمانی، مؤسسات فرهنگی و آموزشی، تیم های ورزشی، مساجد و هیأت‌های مذهبی و غیره.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.