چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

شهدای مدافع حرم با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند

http://www.daesh.ir/wp-content/uploads/2015/07/daesh.ir-5834026-2686-287_408.jpgنماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هستند شهدای مدافع حرم برای کمک به اسلام قیام کردند و در ترویج اسلام با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با جایگاه شهدای مدافع حرم گفت:شهدای مدافع حرم در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام از جان خود گذشتند .
حجت الاسلام بنایی افزود: در زمانه ای که ابر قدرتهای جهان به دنبال اسلام ستیزی هستند شهدای مدافع حرم برای کمک به اسلام قیام کردند و در ترویج اسلام با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند .
وی تصریح کرد: مدافعان حرم از سرزمین و حریم اهل‌بیت دفاع می‌کنند و اگر در دوران مقدس رزمندگان اسلام مدافع ولایت‌فقیه، ارزش‌ها و سرزمین ایران اسلامی بودند، امروز هم این رزمندگان مدافع حرم اهل‌بیت هستند.
نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود:خون شهدای مدافع حرم اثر خواهد کرد و ریشه ظلم خشکیده خواهد شد و از بین می‌رود و مظلومان عالم و تمام آزادگان جهان سربلندتر از امروز خواهند بود .
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز تروریست‌ها در مرکز ایران در حال جولان بودند.
دکتر بنایی با بیان اینکه همه شهدا ،خصوصاً شهدای مدافع حرم از اجر معنوی و اخروی برخوردار هستند  ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم با تروریست‌ها مقابله نکنند باید با گروه‌های تروریستی همچون داعش در مناطق دیگر درگیر شویم.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM