Logo

مرحوم اسلامي هميشه پيگير مشكلات مردم بود

یکشنبه , 13 شهریور 1390 , 08:31

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQaYnxtdQOBSYxDmfEB_HIbls09sOpdB95KKKeeVzai8yo7ANU9حجت‌الاسلام علي بنايي نماينده مردم قم در ارتباط با ارتحال ناگهاني حجت‌الاسلام حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و زرنديه گفت: باور ندارم كه حجت‌الاسلام اسلامي به لقاءالله پيوسته باشد.

در پي ارتحال ناگهاني حجت‌الاسلام حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و زرنديه و سخنگوي كميسيون اصل 90 حجت‌الاسلام بنايي نماينده مردم قم و يكي از اعضاي كميسيون اصل نود در گفتگوي تلفني با خبرنگار پارلماني رسالت گفت: من براي يكي از دوستانم وقت ملاقات با ايشان را مي‌خواستم. هرچه تماس گرفتم ديدم موبايل ايشان خاموش است، تعجب كردم. وقتي پرس و جو كردم متوجه شدم كه به رحمت خدا رفته است. هنوز هم باورم نمي‌شود كه او در ميان ما نيست.

وي در ادامه با بيان اينکه آشنايي بنده با مرحوم اسلامي از دوره هفتم در مجلس بود افزود: ايشان قبلا در وزارت دفاع كار مي‌كردند و جزء تشكيلات عقيدتي وزارت دفاع بودند ودر سفرهاي خارجي كه داشتند به زبان روسي آشنا بودندکه در بين روحانيون به ندرت پيدا مي‌شود كسي به زبان روسي آشنا باشد.

بنايي همچنين گفت : مرحوم اسلامي روحاني منظمي بود، كارهايش روي نظم و روال خاصي بود و شلوغي و بي‌نظمي در كارهايش به چشم نمي‌خورد.

نماينده مردم قم در خانه ملت همچنين افزود: مسائل كميسيون و مسائل حوزه انتخابيه و ملاقات‌هاي مردمي آقاي اسلامي همه و همه به موقع و روي نظم خاصي انجام مي‌گرفت.

وي ادامه داد : آن مرحوم جزء معدود نمايندگاني بود كه به تمام روستاها و نقاط محروم حوزه انتخابيه‌اش سر مي‌زد و همه نيازهاي آنها را دسته‌بندي كرده بود و مي‌دانست كه چه مشكلاتي دارند و مهمتر از همه اينكه مشكلات را پيگيري مي‌كرد.

وي در پايان با بيان اينکه مرحوم اسلامي براي كميسيون اصل نود فردي مفيد و مثمرثمر بود خاطرنشان ساخت من در اين فرصت اين ضايعه اسفبار را به نمايندگان مجلس و خانواده معظم ايشان و موكلين‌شان تسليت عرض مي‌كنم و علو درجات آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

روزنامه رسالت (لینک اصلی)
یکشنبه 13 شهریور 1390

 

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.